You're not connected to the Internet.
811

Get involved in the online community and win 2 x 2 cinema tickets for a movie of your choice

How does it work?

Users who are active in the community regularly have the chance to win vouchers, concert tickets, event tickets and much more. This time around, we’re giving away 2 x 2 cinema tickets to see a movie of your choice in any ARENA Cinema! You will automatically enter the prize draw and see what’s up for grabs by actively taking part in the community. This includes rating products, answering questions, commenting on posts and starting or participating in discussions.

You can always check what our current prize draw is in the community (on the product or brand overview and by clicking on the community above). If you’re interested in winning the current draw, send an e-mail with your details to win@digitecgalaxus.ch. All winners will be contacted by e-mail. Good luck!


Which cinemas are the tickets valid for?

Zurich

Sihlcity, Stüssihof

Fribourg

Centre

Geneva

La Praille

Lugano

CineStar

Details

The tickets are valid until 30 June 2018 (non-renewable) for a regular screening in any ARENA Cinema. 3D glasses are required for 3D movies. They can be purchased at the cinema.

User

8 comments

User MakeAppsNotWar

"Sobald du dich in der Community beteiligst, nimmst du automatisch an dieser Verlosung teil."

"Hast du Interesse an dem Gewinn, dann sende uns eine Nachricht mit deinen Personalien an win@digitecgalaxus.ch."

Wie jetzt? Muss man einfach Beiträge schreiben oder ne Mail senden?

24.10.2017
Report abuse

You must log in to report an abuse.

User fluxxis

Ja, recht widersprüchlich, würde mich auch interessieren, ob man sich vorher nun quasi einschreiben muss oder einfaches "trollen" in den Kommentaren genügt :D

25.10.2017
Report abuse

You must log in to report an abuse.

You must be logged in to reply to a comment

User Topfrocker

Habe einen 55 Zoll Oled TV bestellt und er wurde 24h später geliefert. So etwas habe ich noch nie erlebt, grossen Respekt und danke viiiiiielmal... Gruß Michael

26.10.2017
Report abuse

You must log in to report an abuse.

You must be logged in to reply to a comment

User masseur313

Ist es normal, dass ich für eine Lampe welche an Lager sein sollte bis jetzt 3 Wochen warte? 2 Teillieferungen erhalten habe und vom Kundendienst ständig vertröstet werde es sei unterwegs.
NB: Die Lampe wurde im voraus mit KK bezahlt.
Fazit: Nie mehr Galaxus und sicher auch keine Weiterempfehlung.

21.10.2017
Report abuse

You must log in to report an abuse.

You must be logged in to reply to a comment


Please log in.

You have to be logged in to create a new comment.

Corporate logo